Reklama

Strona główna

Fot. Defence24

PCO rozszerza działalność na rynkach eksportowych [Defence24.pl TV]

Choć głównym odbiorcą produktów oferowanych przez PCO S.A. są polskie siły zbrojne, firma rozszerza swoją działalność na rynki zagraniczne. W tym roku podpisano umowę na dostawy sprzętu modernizacyjnego do wozów bojowych na Ukrainie. - Mamy również duże zainteresowanie naszymi produktami ze strony firm i podmiotów z Azji Południowo-Wschodniej oraz zachodnioeuropejskich państw NATO - podkreślił w rozmowie z Defence24.pl TV Paweł Glica, Członek Zarządu Dyrektor Handlowy, PCO S.A.

Niezmiennie naszym głównym klientem są Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej. (...) Natomiast w tym roku odnotowujemy szczególne zainteresowanie również partnerów zagranicznych, partnerów szczególnie ukraińskich. (...) W tym roku podpisaliśmy umowę na dostawę sprzętu modernizacyjnego do wozów bojowych, ukraińskich. (...) Mamy również duże zainteresowanie naszymi produktami ze strony firm i podmiotów z Azji Południowo-Wschodniej oraz zachodnioeuropejskich państw NATO.

Paweł Glica, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, PCO S.A.

Paweł Glica, Członek Zarządu Dyrektor Handlowy, PCO S.A. zaznaczył, że choć głównym odbiorcą sprzętu powstającego w spółce pozostaje polska armia, to oprócz tego rozszerzana jest działalność na rynkach eksportowych. Przykładem jest podpisana w tym roku umowa na dostawy sprzętu modernizacyjnego do ukraińskich wozów bojowych.

Targi Kielce (...) to jest okno na świat polskiej zbrojeniówki. (...) Mamy szansę co roku zaprezentować nasze osiągnięcie w dziedzinie rozwoju technologii naszych produktów (...).

Ryszard Kardasz, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PCO S.A.

Ryszard Kardasz, prezes zarządu i dyrektor generalny PCO S.A. podkreślił rolę, jaką dla rozwoju polskiej zbrojeniówki pełnią targi MSPO. Zaznaczył jednocześnie, że zgodnie ze swoją strategią spółka chce oprócz sensorów oferować także zintegrowane systemy wyposażenia. Przykładami są głowice optoelektroniczne, czy system żołnierza przyszłości Tytan.

Mamy takie hasło teraz w strategii zapisane: Od sensorów do systemów. Chcemy od sensorów przejść do systemów (...) Również jesteśmy liderem konsorcjum Tytan, żołnierza XXI wieku.

Ryszard Kardasz, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PCO S.A.

Jacek Podwysocki, Dyrektor ds. kluczowych klientów PCO S.A. zaznaczył, że spółka pracuje w trzech technologiach: noktowizyjnej, termowizyjnej i telewizyjnej, zapewniając żołnierzom możliwość operowania w warunkach dnia jak i przy ograniczonej widoczności, na przykład w nocy. Oferta spółki obejmuje zarówno systemy indywidualnego wyposażenia żołnierza, jak i przeznaczone dla pojazdów bojowych, również w ramach ich modernizacji.

Źródło:MSPO / MSPO Defence24
Reklama
Reklama

Komentarze