Reklama
Reklama

Kontakt

(not set), (not set)
Kontakt
MSPO
MSPO


 


© Copyright Defence24 Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone

Grupa Defence24

Wydawca

Defence24 Sp. z o.o.
ul. Chłodna 64 lok. 18
00-872 Warszawa
Tel.: +48 22 890 02 95
NIP: 113-285-75-83

E-mail: kontakt@defence24.pl

Redaktor naczelny
Jędrzej Graf
E-mail: j.graf@defence24.pl

Marketing i reklama
Tel.: +48 502 229 589
E-mail: marketing@defence24.pl

Patronaty medialne
Tel.: +48 508 397 546
E-mail: patronat@defence24.pl

Informacje prasowe
E-mail: redakcja@defence24.pl



Serwisy tematyczne Grupy Defence24

Space24.pl

Redaktor naczelny Paweł Ziemnicki
E-mail: redakcja@space24.pl

CyberDefence24.pl

Redaktor naczelny Jędrzej Graf
E-mail: redakcja@cyberdefence24.pl

Energetyka24.com

Redaktor naczelny Jakub Kajmowicz
E-mail: redakcja@energetyka24.pl

InfoSecurity24.pl

Redaktor naczelny Dominik Mikołajczyk
E-mail: redakcja@infosecurity24.pl

MSPO
MSPO
KomentarzeLiczba komentarzy: 14
Seawolf44
wtorek, 7 sierpnia 2018, 11:52

Niestety wiele informacji w tym wywiadzie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Niemcy ponieśli wielką porażkę w Australii i próbują atakować teraz francuską ofertę w Polsce. Na sponsorowanym przez Niemców portalu stoczniowym lobbyści TKMS probują nieudolnie uderzyć największy koncern stoczniowy świata - Naval Group. Dotyczy to przede wszystkim AIP. Australijczycy nie mają AIP, bo uznali że nie potrzebują AIP (tak jak zresztą w swoich obecnych okrętach podwodnych). Potrzebują dużych okrętów, zdolnych do pływania daleko (odległe strefy działań), na długo i szybko (stąd np. bardzo duże baterie akumulatorów). W kontekście polskim powtarzane są brednie, że Naval nie jest w stanie dostarczyć AIP, a ich rozwiązanie jest certyfikowane przez francuskie wojsko i DGA. Jeżeli ma się słabą ofertę przemysłową to idzie się w prymitywne ataki...W tym kontekście warto zadać pytanie: skoro baterie akumulatorów ołowiowe są przestarzałe, to dlaczego WSZYSTKIE (!) bez wyjątku okręty podwodne na świecie je wykorzystują, a ŻADEN nie wykorzystuje obecnie baterii litowo-jonowych? Może Niemcom uda się w 2027 zbudować okręt dla Niemiec i Norwegii z takimi akumulatorami ? Dobrze by było aby zapewnili w nich bezpieczeństwo w przypadku przegrzania i pożaru (trudny dla Niemców temat pożar amerykańskiego ASDS w 2008)

york
poniedziałek, 11 czerwca 2018, 09:19

sytuacja w niemczech jest podobna jak w polsce ,firmy nasze również mają problem z dobrymi pracownikami

Bartek 1
niedziela, 10 czerwca 2018, 18:58

Dla takich jak Ty powinno się organizować przymusowe wycieczki na Białoruś i Mołdawię, żeby poznali smak życia bez UE. Z resztą kto wie, czy tam właśnie nie mieszkasz? Jeśli tak, to żyj sobie dalej w ruskim mirze i łaskawie się od nas odczep.

Lazy Lazer
niedziela, 10 czerwca 2018, 11:57

No to pewnie, jak sprzedacie te wasze stocznie to i jakas duza czesc kasy dostaniecie, wy wlasciciele :^)))

KrzysiekS
niedziela, 10 czerwca 2018, 11:13

Najprawdopodobniej z uwagi na braki średniej kadry technicznej oraz dobrych pracowników TKMS wpadł na pomysł odsprzedania wysoko kosztowych i pracochłonnych procesów dla innych (tak w skrócie szukają taniej siły roboczej np. w Polsce). Część wysokich technologi na pewno zostawia u siebie.

Cty
niedziela, 10 czerwca 2018, 01:46

No i za te pieniadze dotujemy pgz, gornictwo itd. U nas sie nie bankrutuje..beda mieli pensje zapewnione.

b72
niedziela, 10 czerwca 2018, 00:34

Nic nie jest nasze, Niemcy buduja lV rzesze, tylko zamiast czolgow uzywaja € .W UE wierza glupcy i nastolatki

-CB-
sobota, 9 czerwca 2018, 23:50

A dlaczego to niby Niemiecki rząd ma ingerować w działalność niemieckich firm np. w Polsce? To Polski rząd i polskie instytucje są za to odpowiedzialne, a oni mają swoje prawo, swój budżet i za to odpowiadają przed swoim społeczeństwem.

Bosman
sobota, 9 czerwca 2018, 22:06

Mówienie o LM że im wszystko wolno jest piramidalná bzdurá i tylko świadczy o braku znajomości zagadnień u piszácego.

kowalskiadan154
sobota, 9 czerwca 2018, 21:08

W dobie budowy zjednoczonych unijnych sił posiadanie narodowych przemysłów obronnych oraz armii jest dla każdego unijnego doktrynera bezcelowe a stocznie wolą sprzedać Rosji lub Chinom :-))

Markonn
sobota, 9 czerwca 2018, 19:09

Pieniądze UE to też nasze pieniądze.

obywatel_pl
sobota, 9 czerwca 2018, 18:10

Wykupic, wziasc co najlepsze i reszte zbankrutowac, nie bedzie konkurencji dla PL

n@ti
sobota, 9 czerwca 2018, 16:37

Poprosić o pomoc Tuska, może ,,gaz\" z Kataru w zamian załatwi.

Gts
sobota, 9 czerwca 2018, 15:17

Windowali ceny ale to nie jest Lockheed Martin ktoremu wszystko wolno, a Niemcy to nie USA. Poki niemiecka firma doi inne kraje jest ok, kiedy niemiecka firma chce wydoic budzet Niemiec panstwo sprawdza. No i sie doigrali, teraz ktos od nich odkupi za pieniadze UE zeby utrzymac miejsca pracy...