Reklama

Podczas MSPO Canon prezentuje m.in. stworzoną z myślą o pracy w ekstremalnych warunkach oświetleniowych kamerę ME20F-SH, która oferuje wartość ISO aż do 4 mln (+75dB). Dzięki wysokiej czułości pozwala zarejestrować materiał Full HD w kolorze ze zredukowaną ilością szumów, nawet w świetle o jasności poniżej 0.0005 luksa (bez konieczności używania światła podczerwonego). Urządzenie wyróżnia się także niewielkim i kompaktowym body, dzięki czemu bardzo dobrze sprawdzi się podczas pracy w terenie. Dodatkową zaletą kamery jest także możliwość podłączenia jej do zewnętrznych urządzeń nagrywających, co zapewnia zdalny podgląd obrazu.

Jesteśmy światowym liderem technologii obrazowania, dzięki czemu w naszej ofercie znaleźć można kompletny ekosystem rozwiązań do zastosowań w służbach mundurowych. Wykorzystywane przez nas technologie stanowią realne wsparcie dla służb mundurowych w zróżnicowanych działaniach, także operacyjnych. Znaleźć je można w naszych lustrzankach cyfrowych, specjalistycznych kamerach o wysokiej czułości czy innowacyjnych systemach druku 2D i 3D.

Łukasz Gąsior, PRO Senior Sales Manager Central Europe

Wśród prezentowanych produktów będą także: kompaktowa kamera XF205, która zapewnia wysokiej jakości nagrania odległych obiektów, czy seria lustrzanek profesjonalnych Canon EOS wraz z obiektywami najwyższej klasy „L” o ogniskowej od 11 do 800 mm. Ważny obszar prezentowanych rozwiązań stanowić będą także systemy druku 2D i 3D, w tym druk wielkoformatowy zdjęć najwyższej jakości (także zdjęć lotniczych i satelitarnych, map i planów), zagadnienie bezpiecznego drukowania i skanowania cyfrowego produktów graficznych i inżynieryjnych oraz druk 3D funkcjonalnych prototypów, komponentów z plastiku i materiałów elastomerowych w przemyśle obronnym.

Fot. Paweł Ziemnicki/Defence24.pl

Firma Canon zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska w hali G pod numerem G38.

Serwis Specjalny Defence24MSPO 2017 - wiadomości i analizy z Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach

Źródło:MSPO / MSPO Defence24
Reklama
Reklama

Komentarze